Naše prodejny jsou OTEVŘENY. Navštivte nás a využijte slevu až 25 %. Více informací najdete na podstránce „Akce“.

Reklamace

Nemusíte chodit do žádné prodejny, ztrácet svůj čas a peníze. Všechno vyřídíte pohodlně a z domova.

Martin Duras

Oznam

Vážení zákazníci,
Z důvodu vládních nařízení SR a ČR v souvislosti s pandemií koronavírus prosíme o trpělivost při vybavení podaných a rozpracovaných reklamací i pozáručních oprav až do odvolání.
V tomto období servisní technici nebudou také provádět opravy a prohlídky reklamovaného zboží v místě bydliště.

V případě, že je k posouzení reklamace potřebná fyzická kontrola reklamovaného výrobku, lhůta pro vyřízení reklamace začne běžet až termínem prohlídky servisního technika, resp. odvozem reklamovaného výrobku. Výjezd servisního technika bude možný až po odvolání nouzových opatření.

Ďěkujeme za pochopení !

 

Pro maximální důvěru k našim výrobkům jsme vytvořili reklamační oddělení. V tomto oddělení pracuje paní Miriam Behanová, která je připravena řešit jakýkoliv problém, který se u Vás vyskytne.
Nemusíte chodit do žádné prodejny, ztrácet svůj čas a peníze. Všechno vyřídíte pohodlně a z domova.

V případě otázek nám pošlete e-mail na: reklamace@natuzzidesign.cz

Pracovní doba: Po – Pá, 7.00 – 15.00

Pro podrobné informace a návod si přečtěte reklamační řád společností skupiny NATUZZI Editions, který tvoří součást Vaší objednávky.

Jak to funguje?

  1. Otevřete níže uvedený reklamační formulář a vyplňte ho (číslo objednávky je povinný údaj, který vyplňte jako první).  V opačném případu nebude Vaše reklamace zaevidována v systému.
  2. Potvrzením reklamačního formuláře (odkliknutím zelené fajky) nám odešlete reklamaci na reklamační oddělení
  3. Potvrzení o přijetí Vaší reklamace (reklamační formulář a reklamační podmínky) Vám bude doručeno na e-mailovou adresu, uvedenou v reklamačním listě
  4. Nejpozději do 14 kalendářních dnů Vás budeme kontaktovat z důvodu stanovení termínu prohlídky, resp. opravy reklamovaného zboží
  5. V dohodnutý termín Vás navštíví servisní technik, který bude-li to možné odstraní nahlášenou závadu na místě, případně rozhodne o dalším postupu řešení reklamace