Pozáruční servis

Každého z nás dokáže pořádně naštvat, když si koupí jakýkoliv výrobek a dostane ho poškozený nebo se na něm něco poškodí později. Ani po uplynutí sjednané záruční lhůty nám nejsou naši zákazníci lhostejní, proto na požádání poskytujeme jakoukoliv opravu v rámci servisu naší společnosti.

Martin Duras

Pomocnou ruku podáme zákazníkům také při nepředvídaných událostech, které je mohou překvapit při užívání našich výrobků. Nemusíte chodit na žádnou prodejnu, vše vyřídíte z pohodlí Vašeho domova vyplněním Servisního listu. Pokud byste chtěli po letech změnit druh látky nebo kůže, nic není nemožné. Můžete ji nahradit jiným barevným designem látky či kůže.

Nemusíte chodit na žádnou prodejnu, všechno zařídíte z pohodlí Vašeho domova vyplněním Servisního listu.
V případě otázek nám pošlete mail na: infoservis@natuzzidesign.cz

  1. Otevřete si přiložený Servisní list a vyplníte číslo Vaší objednávky (vyplníte jako první údaj), s podrobným popisem závady, nebo Vašeho požadavku servisní opravy
  2. Potvrzením Servisního listu (odkliknutím zelené fajfky) nám odešlete Váš požadavek na oddělení servisu
  3. Potvrzení o přijetí Vašeho požadavku na servisní opravu Vám bude doručeno na e-mailovou adresu, uvedenou v Servisním listu
  4. Ohledně opravy nebo požadavky na servis uvedené v Servisním listu Vás bude kontaktovat pracovník servisu, který Vás bude zároveň informovat o dalším postupu servisní opravy

 

 

Miriam Behanová

Miriam Behanová