Reklamace

Pro maximální důvěru k našim výrobkům jsme vytvořili reklamační oddělení. V tomto oddělení pracuje paní Natálie Vimrová, která je připravena řešit jakýkoliv problém, který se u Vás vyskytne.
Nemusíte chodit do žádné prodejny, ztrácet svůj čas a peníze. Všechno vyřídíte pohodlně a z domova.

Natálie Vimrová

Natálie Vimrová

Pro maximální důvěru k našim výrobkům jsme vytvořili reklamační oddělení. V tomto oddělení pracuje paní Natálie Vimrová, která je připravena řešit jakýkoliv problém, který se u Vás vyskytne.
Nemusíte chodit do žádné prodejny, ztrácet svůj čas a peníze. Všechno vyřídíte pohodlně a z domova.

V případě otázek nám pošlete e-mail na: reklamace@natuzzidesign.cz
Pracovní doba: Po – Pá, 9.00 – 17.00

Pro podrobné informace a návod si přečtěte reklamační řád společností skupiny NATUZZI Editions, který tvoří součást Vaší objednávky.

Ako to funguje?

  1. Otevřete níže uvedený reklamační formulář a vyplňte ho (číslo objednávky je povinný údaj, který vyplňte jako první). V opačném případu nebude Vaše reklamace zaevidována v systému.
  2. Potvrzením reklamačního formuláře (odkliknutím zelené fajky) nám odešlete reklamaci na reklamační oddělení
  3. Potvrzení o přijetí Vaší reklamace (reklamační formulář a reklamační podmínky) Vám bude doručeno na e-mailovou adresu, uvedenou v reklamačním listě
  4. Nejpozději do 14 kalendářních dnů Vás budeme kontaktovat z důvodu stanovení termínu prohlídky, resp. opravy reklamovaného zboží
  5. V dohodnutý termín Vás navštíví servisní technik, který – bude-li to možné – odstraní nahlášenou závadu na místě, případně rozhodne o dalším postupu řešení reklamace