Black Friday nabídne VÍCE
Více designu, více inspirací, více slev, více větších slev. A potrvá až do 29. 11. 2024! Abyste si užili slevy v Natuzzi Editions, nemusíte čekat až do černého pátku, předvánoční čas nakupování a festival slev v Natuzzi Editions začíná již 1. 11. a končí 29. 11. 2024.
Více slev vám poskytne více komfortu
Máme pro vás slevy, které vám umožní koupit si víc. Tentokrát můžete začít designovou jízdu předvánočního nakupování s tvořivou volností. Natuzzi Editions Black Friday poskytuje spotřebitelům během tohoto nákupního období velké množství výhod a příležitostí, jak se úsporně dostat ke komfortu. Na naší akci je cenné hlavně to, že slevy Natuzzi Editions Black Friday vám nabídnou možnosti, jak ušetřit peníze a získat tak volné prostředky na nákup dalších designových kousků, které jste si vždy přáli mít ve svém obýváku. Stačí si koupit to, co jste chtěli. V našich prodejnách a u našich prodavaček vždy najdete odpověď ke své spokojenosti.
Proč černý pátek není smutný?
I když je v názvu marketingové kampaně Black Friday černá, nic smutného na ní není. Black Friday je po celém světě svátkem nakupování. Vznikl v USA a odtud se rozšířil do všech nákupních center světa. Akce Black Friday se koná vždy v pátek po Dni díkůvzdání a je spojena s obrovskými slevami v desítkách procent. Letos Black Friday připadá na pátek 29. listopadu 2024. No u nás – v Natuzzi Editions – si můžete užít Black Friday slevy již od pátku 1. 11. až do pátku 29. listopadu 2024. Na výběr své sedačky nebo jiných designových potěšení za skvělou cenu tak budete mít dostatek času.
Paradox černé
Jsme tvůrci designových sedaček a nábytku. Proto nás zajímají barvy a jejich psychologický účinek na zákazníka. Psychologie barev naznačuje, že různé barevné odstíny mají širokou škálu účinků. Je černá barvou smutku nebo dekadence?
Černá barva se často nachází na luxusních motorových vozidlech, což může svědčit o tom, že zákazníci tuto barvu vnímají jako dominantní a výraznou. Někteří černou barvu popisují také jako zlověstnou či záhadnou. Právě zde je zřejmé, že každý vnímá barvy subjektivně, jelikož přívlastky jako dominantní a záhadná jsou od sebe poměrně vzdálené. Výzkumná studie z Velké Británie z roku 2017, která čerpala data z historických údajů, zjistila, že sportovní týmy oblečené do černých dresů se s větší pravděpodobností staly pokutovanými během hry a že diváci častěji spojovali negativní vlastnosti s hráčem, který měl černý dres.
Co se však týká preferencí zákazníků, ti tuto barvu vnímají jako odvážnou, poutající pozornost, sebevědomou či zosobňující sílu.
Přejeme vám inspirativní a příjemné nakupování v našich prodejnách.
Tým Natuzzi Editions
BLACK FRIDAY SLEVY v Natuzzi Editions naleznete zde.