Reklamace
Pro maximální důvěru k našim výrobkům jsme vytvořili reklamační oddělení. V tomto oddělení pracuje paní Natálie Vimrová, která je připravena řešit jakýkoliv problém, který se u Vás vyskytne.
Nemusíte chodit do žádné prodejny, ztrácet svůj čas a peníze. Všechno vyřídíte pohodlně a z domova.
Natálie Vimrová
Pro maximální důvěru k našim výrobkům jsme vytvořili reklamační oddělení. V tomto oddělení pracuje paní Natálie Vimrová, která je připravena řešit jakýkoliv problém, který se u Vás vyskytne.
Nemusíte chodit do žádné prodejny, ztrácet svůj čas a peníze. Všechno vyřídíte pohodlně a z domova.
Pro podrobné informace a návod si přečtěte reklamační řád společností skupiny NATUZZI Editions, který tvoří součást Vaší objednávky.
Ako to funguje?
- Otevřete níže uvedený reklamační formulář a vyplňte ho (číslo objednávky je povinný údaj, který vyplňte jako první). V opačném případu nebude Vaše reklamace zaevidována v systému.
- Potvrzením reklamačního formuláře (odkliknutím zelené fajky) nám odešlete reklamaci na reklamační oddělení
- Potvrzení o přijetí Vaší reklamace (reklamační formulář a reklamační podmínky) Vám bude doručeno na e-mailovou adresu, uvedenou v reklamačním listě
- Nejpozději do 14 kalendářních dnů Vás budeme kontaktovat z důvodu stanovení termínu prohlídky, resp. opravy reklamovaného zboží
- V dohodnutý termín Vás navštíví servisní technik, který – bude-li to možné – odstraní nahlášenou závadu na místě, případně rozhodne o dalším postupu řešení reklamace